« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum

5. Sprawozdanie Burmistrza Miasta i Gminy Daleszyce z działań między sesjami

6. Komunikaty Przewodniczącego Rady

7. Informacja urbanisty o stopniu realizacji miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Daleszyce

9. Podziękowanie sołtysom ustępującym z funkcji

10. Wręczenie nowo wybranym sołtysom zaświadczeń o wyborze

11. Podjęcie uchwał w sprawie:

c) zatwierdzenia wniosku i wyrażenia zgody na złożenie wniosku o wsparcie ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Mieszkalnictwa na sfinansowanie objęcia udziałów w Społecznej Inicjatywie Mieszkaniowej SIM KZN Świętokrzyski sp. z o.o. z siedzibą w Daleszycach,

e) zmiany wzoru wniosku o przyznanie nagrody Burmistrza Miasta i Gminy Daleszyce, który stanowi załącznik do uchwały Nr XIII/118/2019 Rady Miejskiej w Daleszycach z dnia 26 lipca 2019 r. w sprawie określenia szczegółowych warunków, form, zakresu i trybu udzielania pomocy uzdolnionym dzieciom i młodzieży pobierających naukę na terenie Gminy Daleszyce,

f) wyrażenia zgody na ustanowienie służebności przesyłu na nieruchomości położonej w obrębie Danków - Wójtostwo, stanowiącej własność Gminy Daleszyce

g) powierzenia spółce SIM KZN Świętokrzyski spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Daleszycach obowiązkowych zadań własnych Gminy w realizacji świadczenia usługi w ogólnym interesie gospodarczym, celem budowy mieszkań w ramach sektora budownictwa społecznego i ich późniejszego wynajmu

h) przystąpienia Gminy Daleszyce do partnerstwa na rzecz realizacji projektu pn. "Magazyny energii na potrzeby istniejących instalacji OZE – projekt parasolowy w gminach: Chęciny, Daleszyce, Morawica i Nowiny”

i) zarządzenia poboru podatków: rolnego, leśnego i od nieruchomości w drodze inkasa, określenia inkasentów i wysokości wynagrodzenia za inkaso

12. Zapytania i interpelacje Radnych.

13. Odpowiedzi na zapytania i interpelacje.

14. Wolne wnioski i oświadczenia.

15. Zamknięcie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej